Pitch.

Spela videoklipp

Avsnitt 22:

Sätt upp rätt bana för dagen.

Ombergs Golf Resort har ett tydligt mål: banan ska vara rolig för de golfare som ska spela den dagen. Genom att kolla i GIT får de reda på nivån på dagens spelare. Sedan anpassar de till exempel tee- och hålplacering efter det. Det har gett nöjda gäster, ett bra speltempo och en utmärkelse till årets greenkeeper 2021. Lär dig ännu mer genom vår utbildning Bättre spelupplevelse!

Publicerad:

15 februari 2022

Producerat av:

Brama på uppdrag av Svenska Golfförbundet.

Tidigare avsnitt.

Se avsnitt om ett specifikt ämne

Alla avsnitt

Utveckla klubben med Pitch.

Välkommen att se Pitch.

Pitch är en webb-TV-serie som fokuserar på klubbutveckling. Här får du massor av inspiration inom golfklubbens olika områden. Använd gärna avsnitten i klubbens styrelse- och utvecklingsarbete.

Dela avsnitten till andra.

En stor fördel med Pitch är att det inte finns någon begränsning i antalet som kan ta del av det, så sprid gärna ordet till de kollegor som kanske inte har nåtts av programmen.

Adress:

Skansbrogatan 7