Användarvillkor

Så använder du denna utbildningssajt

Du behöver vara inloggad för att komma åt de utbildningar som tjänsten innehåller. När du loggar in första gången skapas ett konto baserat på ditt Golf-ID. Med detta konto kan du sedan komma och gå i dina kurser här på sajten. Där du kliver ur kan du fortsätta nästa gång du loggar in.

Inloggning på denna utbildningssajt sker med samma uppgifter du har för att logga in i Min Golf, alltså ditt Golf-ID och ett lösenord.

Denna utbildningstjänst, tillsammans med dess innehåll, är en leverans från Svenska Golfförbundet. Support på tjänsten ges enbart via mail på: utbildning@golf.se

Nyttjande av tjänsten innebär att du ger samtycke till:

1. Att Svenska Golfförbundet lagrar kontouppgifter kring dig i denna tjänst (Golf-ID, namn, hemmaklubb, e-post samt din kursinformation).
  2. Att redaktör och administratör för sajten kan se vilka kurser du valt att genomföra.
  3. Att redaktör och administratör för tjänsten kan se hur långt du kommit i en kurs du valt att starta.
  4. Att information om dina valda utbildningar och dina framsteg kan komma att delas inom Svenska Golfförbundet.
  5. Att anställd på Svenska Golfförbundet kan komma att kontakta dig kopplat till dina kurser i tjänsten.
  6. Att anställd på Svenska Golfförbundet kan komma att dela information om dina insatser i tjänsten (ej support) med den / de golfklubbar du är medlem i.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Svenska Golfförbundet via mail på utbildningssupport@golf.se.